24/04/2025
Servicedeskmedewerker Zorgtechnologie
De mens staat centraal in alles wat we doen bij Verkerk Healthcare. De zorg staat voor grote uitdagingen: vergrijzing, personeelstekorten en complexe zorgvragen. Daarom hebben we NOVI ontwikkeld – een baanbrekend zorginformatieplatform dat processen automatiseert, inzichten biedt en zorgverleners ontlast. Met een doordacht platform en slimme maatwerkoplossingen maken we de zorg efficiënter, persoonlijker en menselijker.
Zo krijgen zorgprofessionals de juiste informatie op het juiste moment en kunnen ze zich richten op wat echt telt: goede zorg, meer tijd voor bewoners en werkplezier in de zorg. Dit draagt niet alleen bij aan het welzijn van bewoners, maar ook aan het werkgeluk van zorgverleners. Zo helpen we de zorg écht vooruit. Dit doen we met bijna 100 collega’s vanuit onze locaties in Zwijndrecht en Almelo.
En hier kom jij in beeld. Wij zoeken een Servicedeskmedewerker Zorgtechnologie die praktisch is ingesteld en het overzicht weet te bewaren. Als team Service bewaken we binnenkomende meldingen van honderden klanten en streven we uiteraard naar een optimale afhandeling. Deze meldingen kunnen zowel telefonisch, via e-mail of ons serviceportaal worden gemeld. Binnen het team ga jij aan de slag voor onze klanten om diverse vragen te beantwoorden, programmeerwijzigingen uit te voeren en eventuele storingen op te lossen. Bij het uitvoeren van de werkzaamheden wordt verwacht dat je problemen nauwkeurig analyseert en kiest voor een lange-termijn oplossing. Bij complexe problemen overleg je met het team en draag je over aan onze 3de-lijns supportmedewerkers. Je houdt klanten op de hoogte van de status van hun meldingen en zorgt dat administratief alles klopt. Jouw positieve benadering zorgt voor verbinding met de klant, jij stelt ze gerust en zorgt ervoor dat ze zich gehoord voelen.
Wat ga je doen?
Als Servicemedewerker Zorgtechnologie ben jij verantwoordelijk voor het ondersteunen van onze klanten bij het gebruik van ons NOVI zorginformatieplatform en andere oplossingen binnen ons portfolio. Je beantwoordt vragen, zorgt ervoor dat onze klanten optimaal gebruik kunnen maken van hun zorgtechnologie en lost eventuele problemen op het liefst zo snel mogelijk op. In nauwe samenwerking met je directe collega’s, zoals Joost en Jordy zorg je ervoor dat onze klanten altijd tevreden zijn. Dit houdt onder andere in:
- Beantwoorden van klantvragen via telefoon, e-mail en chat (ja, zelfs die ene klant die altijd belt net voor je lunchpauze).
- Remote oplossen van technische problemen en het bieden van ondersteuning bij het gebruik van ons platform (je bent onze eigen tech-superheld).
- Regievoering op leveranciers bij klanten en klantproblematiek.
- Proactief contact onderhouden met klanten om ervoor te zorgen dat zij tevreden zijn met onze dienstverlening (en misschien zelfs een glimlach op hun gezicht toveren).
- Documenteren van klantvragen en oplossingen in ons systeem.
Wij bieden jou:
Onze nieuwe collega kan rekenen op een afwisselende functie binnen een informele en dynamische omgeving. Het is een functie met veel ruimte voor eigen initiatief en zelfstandigheid. Hybride werken of flexibele werktijden? Werkgeluk staat hoog in het vaandel en ondersteunen we uiteraard graag. Een goede werk-privébalans vinden we zeer belangrijk!
Daarnaast kan je rekenen op een goed pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder een uitstekende werksfeer, een marktconform salaris, 25 vakantie- en 13 ADV-dagen (lekker!), pensioenregeling en mogelijkheden tot deelname aan ons aandelenprogramma. Daarbij hechten we veel waarde aan de (persoonlijke) ontwikkeling van onze medewerkers via training en opleiding.
VINCI Energies
Als onderdeel van VINCI Energies is onze bedrijfscultuur gebaseerd op de VINCI Energies Way of Life, waarbij ondernemerschap, solidariteit, verantwoordelijkheid, vertrouwen & transparantie en empowerment onze gemeenschappelijke waarden zijn. Dit zul je herkennen binnen het bedrijf en bij elke medewerker. Je collega’s zijn stuk voor stuk enthousiast, meedenkend en gericht op het beste resultaat dat we individueel en gemeenschappelijk kunnen behalen.
Vink jij ons lijstje af?
✔ Een enthousiaste servicegerichte collega met MBO werk- en denkniveau (en een goed gevoel voor humor).
✔ Als we het over het een muurbloempje hebben draai jij je hoofd niet om. Je bent diegene die juist proactief meedenkt en rekening houdt met de situatie van de klant.
✔ Netwerktechniek, zorgdomotica en servertechniek is jouw ding.
✔ Accuraat, leergierig en goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk (je kunt zelfs een glimlach door de telefoon laten horen).
✔ Groot verantwoordelijkheidsgevoel, flexibele instelling en goed in staat je in te leven in de vragen van een klant.
✔ Interesse in actuele technologische (zorg)ontwikkelingen (en altijd klaar voor een goed gesprek over de nieuwste gadgets).
Klaar om impact te maken en een Healthcare Hero te worden?
Werk je binnenkort mee aan de toekomst van de zorg? Laten we kennismaken!
📍 Locatie: Zwijndrecht
📆 Dienstverband: Fulltime (min. 32 uur)
🎓 Opleidingsniveau: MBO
📩 Solliciteren? Mail, bel of app Wendy van der Sluijs:
📧 wendy.vandersluijs@verkerkhealthcare.nl
📱06 306 109 21