Goed geïnformeerde zorg

Zorgverlener

Zorgverlener word je vanuit je hart. Verkerk Healthcare heeft daar heel veel bewondering voor en we gaan dan ook voor maximaal werkgeluk van de zorgverlener. De zorgverlening wordt steeds complexer en het moet met steeds minder mensen verleend worden. Vaak met behulp van mantelzorgers. Met het NOVI zorginformatieplatform en de toepassing van slimme maatwerkoplossingen proberen we de werkdag van de zorgverlener te verlichten door onvoorspelbare zorg voorspelbaar te maken, aanpassingen te doen in de processen en ze vooral te voorzien van de meest relevante informatie, zodat er een compleet beeld ontstaat van wat de bewoner op dat moment nodig heeft. Zo kan de zorgverlener snel en op data gebaseerd een beslissing nemen die voor dat moment het beste past.

Simpel met statussen en symbolen
Vanuit het verpleegoproepsysteem werken we met statussen en symbolen. Werken met symbolen geeft de bewoners privacy en informatie over de bewoners wordt op een heldere, eenvoudige manier doorgegeven aan de zorgverlener. Die kan vervolgens inschatten of het nodig is om mee te kijken met de bewoner met behulp van een camera. Het is belangrijk dat zorgverleners de juiste gesprekstechnieken, zorghandelingen en kennis van ziektebeelden beheersen om de informatie toe te passen in de praktijk.

Alles in eigen hand
Een enkel device waar alle relevante informatie op het juiste moment beschikbaar is. Kies van welke kamers je meldingen ontvangt. Meldingen komen vanuit sensoren in de kamers, direct op het device van de zorgverlener. Onnodige verstoringen op de kamer zijn niet meer nodig. Meer privacy voor de bewoner en wel zo efficiënt voor de zorgverlener. Sensoren stel je eenvoudig in en schakel je net zo gemakkelijk weer uit. En mocht je in een noodsituatie komen, met de assistentieknop is hulp snel ter plaatse. Zorgoproepen afhandelen en gewoon bellen is ook mogelijk dankzij de integratie met telefonie. Totale controle in één hand, dat wil je toch?

Onze doelen voor de zorgverlener

  • De zorgverlener kan echt zijn vaardigheden inzetten in het werkveld
  • De inbreuk op de leefomgeving van de bewoner is minimaal
  • Gebruik van het systeem ligt bij de zorgverlener
  • Alleen de oproepen en informatie die ertoe doet
  • Minder loopbewegingen
  • Meer tijd en aandacht voor de bewoner
  • Veiligere manier van werken
  • Meer rust op de werkvloer
  • Bellen en zorgoproepen in een app
  • Intercom en openen van de deur te bedienen op afstand
  • Simpel swipen tussen de camera’s
  • Sensoren zelf toevoegen en verwijderen

Goed georganiseerde zorg: de juiste zorg, op het juiste moment, door de juiste persoon.

Lees meer.

Goed gefaciliteerde zorg: één overkoepelend informatieplatform op basis van specifieke wensen met slimme (technologische) maatwerkoplossingen.

Lees meer.